top of page

ACSS Volwassenen

Openbaar·6 leden

Welke IT-opleiding past bij meerdere vakgebieden

Goedenavond allemaal. Ik merk dat mijn rol binnen IT de laatste tijd breder wordt en dat maakt het kiezen van een opleiding niet makkelijker. Ik houd me niet meer alleen bezig met één onderwerp, maar raak ook betrokken bij Agile-werkwijzen, IT-processen en soms zelfs nieuwe technologieën. Daardoor voelt het volgen van losse cursussen niet echt efficiënt. Ik ben op zoek naar iets dat overzicht biedt en helpt om verbanden te zien tussen verschillende IT-disciplines. Tegelijk wil ik niet verdwalen in te technische of juist te algemene trainingen. Misschien heeft iemand ervaring met een leeromgeving die meerdere richtingen combineert en toch duidelijk blijft.

6 weergaven
Billie Nikelson
Billie Nikelson
20 uur geleden

Hoi, dit klinkt erg herkenbaar. Ik zat in een vergelijkbare situatie waarin mijn werk meerdere IT-gebieden begon te raken. Wat mij hielp, was kiezen voor een platform waar opleidingen per onderwerp zijn gestructureerd, zoals Agile, IT-servicemanagement en projectmanagement. Het gaf mij rust dat alles overzichtelijk werd gepresenteerd en dat ik zelf kon bepalen waar ik begon. Ook vond ik het prettig dat er aandacht is voor certificeringen en leerpaden. Zelf heb ik gemerkt dat Advised Skills goed aansluit bij mensen die zich breder willen ontwikkelen binnen IT.

Atletiekclub Snelheid Stabroek (A.C.S.S.)

• alt.text.label.Instagram

©2025  Atletiekclub Snelheid Stabroek (A.C.S.S.)

bottom of page